2010. április 13., kedd

"Fát Vágok, Anya!"

Nem vagyok a túl kész játékok híve, sőőőt. Például amibe elem kell, az már régen rossz. Inkább a gyerek képzeletére bízom, mivel mit játszik, és mi mivé tud alakulni a játékai során. És Levi fantáziájával nincs is gond.
Most mégis miért? Hát nem én vagyok a hunyó!!! Apa már régen beleszeretett ebbe a tökéletes Stihl-fűrész utánzatba. Mivel rendszeres látogatója a boltnak, és nagy hódolója a márkának, szemezget már egy ideje vele. Főleg, hogy Levi nyálcsorgatva nézi, mikor kuglizza a fát, és utána mindennel fűrészel idebent, a nyújtófától kezdve a játékpuskáig. Így rágta már egy ideje a fülemet, mivel nagyon jól tudja, hogy én mennyire örülök, ha a gyerek a nyújtófával fűrészel, viszont ő sajnálja...
Hát beadtam a derekam.
Tegnap hazaállított A FŰRÉSSZEL. Levi rögtön megtanulta kezelni, merthogy annyira tökéletes utánzat, hogy gyújtást kell kapcsolni, aztán berántani, és húzni a gázkart, amitől forog a lánc! Hát én nem hittem a szememnek, meg a fülemnek. Egy délután alatt rájöttünk (én persze már előre tudtam, csak Apának kellett belátnia), hogy ez így nem maradhat, mert akkor vége a nyugalomnak, és az amúgy sem ép idegszálainknak. Így nagy sírás közepette kivette az elemet. Én meg megkaptam a feladatot, hogy rendberakjam a gyerek lelkét, így ma újra tanítottam a fiamat bürrögni, és alapjáratom pimpimpalampampalampampam-ozni, hogy ne állandóan a szögeket (értsd elem) kérje, hogy tegyem be a motojfűjészébe. Délután aztán Apa "megkönyörült" Levin és betette az elemeket :(, viszont meghatározták a szabályrendszert is :) :
A kisfűrész a nagyfűrésszel lakik a kinti zárható szekrénybe, így csak akkor kerül elő, ha a nagy is. Ez már szerencsésen bevált a másik apatárgyamása dolognál a duplacsövű sörétes puskánál, aki szintén a nagyokkal együtt a fegyverszekrényben lakik, és csak akkor kerül elő, ha az egyik nagy is :D

Egyébként meg meg kell zabálni, hogy mennyire beleéli magát. Ma "fát vágott" és "tüzet raktunk", hogy legyen hol melegednünk. Tegnap Apa karját fűrészelte, és kalapálta, mert tyúkol épült belőle. Persze közben az összes bútorunk is ripityára fűrészelődött :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése