2014. február 20., csütörtök

a szövegládából:

Levi:
-Ez kemény tojás?
-Igen!
-Elég büdös!
-Az eszed az büdös...
-Neeem, ez büdös, mert a tyúk fenekéből jött ki!
...
Levi Bandival:
B: És itt jön az öreg hadivonat, és itt a fiatal hadivonat is...
L: Igen, és vannak még hadivillamosok is!
...
Bandi:
-Úgy látom, nagyon jó szag van!

Bandi érzékeny orrú, a múltkor hiszti közben üvöltve jegyezte meg, hogy "De mi ez az isteni szag?"
...
Levi:
-Anya! Hogyhogy a nénik nem emésztik meg a kisbabát?
...
Bandi:
- Én adnék a Dotyinak egy olyan csókot... (és itt zavarba jön) ami méreg, mert katona vagyok.
- Tetszik Neked a Dotyi?
- Igen! Lehet, hogy a Dotyi lesz a férjem!
- Feleséged!
- Igen, a feleségem, mert én vagyok a férfi!
...
Levi a WC-n ülve:
- Apa gondolnád? Itt épül alattam egy egész vár!
(hát igen úgy tűnik a Levi még abból is tud várat építeni....:)

ITT A TAVASZ!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése