2010. június 21., hétfő

"Én is jövök koncejelni az ejdőbe!"

Péntek este kimenőt kaptam. Elbúcsúztathattam Borzékat, és meghallgathattam Szalóki Ágit az új Kishúg felállásban. Ez utóbbi meg is érte, a búcsúztatót nem tudtam átérezni, pedig régen...
De a lényeg, hogy másnap, mikor meséltem Levinek, hol voltam: "Én is koncejálok!", és akkor még nem is tudtuk, hogy tényleg fog! Így Szombat koraeste Levit és Bandit is bevezettük a Fishing on Orfű rejtelmeibe, ugyanis egészen emberi időben (18:35) volt a Budapest Bár koncert, így el tudtunk menni az egész pereputtyal. Jöttek Gergőék is a kislányokkal. Bandi végigaludta a hátamon, Levi és Klárika végigtáncolták, és nagyon élvezték, csak Katuska van pont abban a korban, hogy élvezni még nem élvezte, viszont átaludni sem tudta, így ő bírta a legnehezebben.
Mindenesetre eltettem a fiúknak a jegyeket (persze nekik nem kellett venni, hanem az enyémeket), hátha egyszer büszkék lesznek rá, hogy ennyi idősen már alterfeszten vehettek részt. Este fél 9-re már itthon is voltunk, és minden ment a régi kerékvágásban.

Sok gyerek volt. Előző nap csak ámuldoztam, hogy Kispálon ott altatták a Bandikorút éjszaka babakocsiban, Levikorúból pedig nagyon sokat láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése