2011. január 27., csütörtök

Díjat kaptam :)

Ma egy nagyon kedves blogtársam Judit Eszter többek között rám gondolt, amikor meg kellett neveznie, kinek ajánlaná tovább a kapott díját. Óriási megtiszteltetésnek érzem, és köszönöm ez úton is!

A következő a tennivalóm:
- Írj egy bejegyzést, amiben közzé teszed a Liebster Blog képét, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a blogját, akitől kaptad a díjat, és hagyj egy bejegyzést nála, hogy elfogadod a díjat, és add meg bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, emlyxik az a 3-5 blog, akiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésbe, és írj nekik egy hozzászólást, amiben értesíted őket a jelölésről.
-Tehetséges első blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat, akiknek több 100 követője van.

Hát követem az utasításokat:
(mód)Szertár
(egy igazán hasznos és szívemnek nagyon kedves blog főnökömtől, én nagyon szeretem olvasni, lessétek meg ti is!)
Bazsó Betti fotóblogja
(mert megérdemled! :)
Mi és a lányok
(ritka bejegyzésekkel, de annál élvezetesebbekkel :)

Remélem örömet szerzek velük!

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm Bubu! Díjat eddig még soha nem kaptam! Ilyen kevés munkáért itt, ilyen nagyokat osztanak! Nagyon kedves vagy! Esküszöm belehúzok! Erika

    VálaszTörlés
  2. Bartos Erika? Nem csekkoltam ám le rögtön. :D:D
    Grat a díjhoz.. mert megérdemled!

    VálaszTörlés
  3. Ő a mi Bartos Erikánk, és nem az a Bartos Erika. Az én drága főnököm a suliban!

    És köszönöm a gratulációt.

    És Erika! Nem kevés munka! Olyan sok pluszt adsz azzal a bloggal, hogy megérdemled! Hidd el!!!

    VálaszTörlés