2010. február 17., szerda

gyarapodás

A család gyarapodása után létkérdéssé vált a legkisebb tag gyarapodása. Ma orvosnál voltunk súlyellenőrzésen, amit két hete mértünk ugyanott utoljára. Megnyugodhatok Bandi 450grammot hízott, tehát van mit ennie.
És itt jön a de..... (pedig nem szabadna összehasonlítanom)
Levente két éve, ugyanekkor ugyanennyi idő alatt 780 grammot hízott. És akkor jönnek a kérdések....
De én hessegetek, és már bánom, hogy megnézetm Levi kiskönyvét.
Inkább csak örülök, hogy Bandi gyarapodik, és remélem ez így is marad.

4 megjegyzés:

  1. Bori, én már a közelébe sem merek menni a Liza kiskönyvének... fenti okokból. :o

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, hogy én is elteszem messzebbre egymástól a két kiskönyvet. :/

    VálaszTörlés
  3. Engem anno azért cseszegettek, hogy Hanna sokat hízik (2,5 hósan 7,5 kg volt...khm...)De jelentem, nem dagadt gyerek :D ...Úgyhogy én sem hasonlítgatok, Barnabás lassabban gyarapszik. Két különböző gyerek, és a fél kiló sztem tök jó! Nyugi! :)

    VálaszTörlés
  4. Levi is 6,15 kg volt 2 hónaposan, most meg fotoszintetizál....
    De nem hasonlítgatom őket többet, legalábbis ebben nem.
    Amúgy is annyira különbözőek, hogy felesleges is.

    VálaszTörlés