2010. február 14., vasárnap

a könyv


Levente kapta Banditól!
Jó ötletnek tartottam, hogy hozzon ajándékot a kistesó, csak sokáig gondolkodtam, mi legyen az. Aztán szembe jött velem A KÖNYV, és rögtön tudtam, hogy ez lesz. A történetet már ismerte rajzfilmből, mert Klárika nagy kedvence és vagy kétszázszor végignézték már náluk. A nyuszimamának kisnyuszijai születnek, és mindez konkrétan le van rajzolva. Először egy picit meglepődtem, de láttam a gyerekeken, hogy nekik ez nem okoz akkora traumát, sőt tisztán és minden magyarázkodás nélkül megértik, hogy miről van szó.
Hát megkapta.
Azóta nincs más mesekönyv. Reggel, délben, este el kell neki olvasni, vagy csak nézegetni. Hurcibálja magával mindenhova, és bárki jön viszi megmutatni. (Apa már meg is bánta, hogy megkapta :D)
Több pontja is van, ami különösen tetszik.

"Nyuszka és Nyuszó alighogy egyedül maradtak, szépen összebújtak, és nagyon boldogok voltak. Úgy egymásba bújtak, hogy a végén mintha nem is két nyuszi lett volna, csak egy. Lám, lám, ilyen a szerelem..."

"...ha egy kismama örül, örülnek a pocakjában a gyerekek is." (ajándékot hozott Nyuszó Nyuszkának)

"Ahhoz, hogy megszülessen a baba, minden anyukának nagyon neki kell gyürkőznie. Azután annál jobban szereti majd a kicsinyeit."

Szóval nem bánom, hogy voltam olyan bátor és beneveztünk rá.

2 megjegyzés:

  1. Nálunk is hozott Barnabás könyvet Hannának, de hozzá sem nyúl, ránézni sem hajlandó :(

    VálaszTörlés
  2. Én sem mondom, hogy az ajándékozó miatt van ekkora sikere, mert Kisvakond minden mennyiségben jöhet. Úgy látszik sikeresen belenyúltam...
    De azért titkon remélem, hogy Bandi miatt is kedvenc :)

    VálaszTörlés