2010. február 12., péntek

napirend szerűség

A napjaink nagyjából beálltak egy rendszerre, bár ez még igen törékeny téma. Reggel persze hogy-hogynem egyszerre kelnek a Drágák. Mire Bandikát szoptatom ébred Levi, vagy mire Levit babusgatom felsír Bandi. Szóval nem egyszerű, de azért megoldható. Hétfő óta járunk sétálni (azóta vagyunk hármasban itthon napközben)! Az élet nem áll meg, Levi hozzá van szokva, és a kendő jó megoldás a problémára, bár a mózes is be van bundásítva, még nem vetettük be. Így Bandit a kendőbe, Levit a szánkóra (egyenlőre) és irány a falu, aminek a fele még mindig azt hiszi, hogy "egyben vagyok". Úgy kell nekik, ha nincs szemük hozzá :D.
A sétából még egész jó időben haza érünk, és Levi elfoglalja magát itthon, én meg megpróbálok főzni (eddig ment minden nap). Bandika egész délelőtt éber, max piciket ájul be (például a kendőben bóbiskol), és kétóránként cicire vágyik, ha meg vágyik azt ugye teljesítjük is :D
Ebéd után 1 óra körül Levit lerakom, és Bandi is a dél-egy körüli szopi után alszik egy nagyobbat, na nem akkorát mint Levi, de azért kiadósat. (Nekem eddig egyszer sikerült csatlakoznom hozzájuk:() És innentől a délutáni szoptatások közeit általában végigalussza.
Levi ébred, akkorra már itthon van Apa is, és a délutáni játékot már ő vezényli le nagyrészt.
Bandit fél 8-kor, Levit 8-kor fürdetjük. Míg Levi pancsol én szoptatok, és utána Levit altatok. Na itt szoktam kidőlni....
Mami és Apa Bandit felviszik magukkal a hintájába, mert ilyenkor éberebb a következő szoptatásig, én meg alszom (ha nincs dolgom itt), és mikor szoptatni kell lehozzák, onnantól már megy az ágyába és éjszaka még egyszer-kétszer ébred. Nem panaszkodhatom... :)
Levi már megszokta, hogy éjszaka "műsor" van körülötte, hát de nem így volt ez az elején: kötelességének érezte, hogy szórakoztasson minket, és hordta oda a játékait könyveit. Pár éjaszkánk ráment, míg magyarázgattam neki, hogy ő aludhat nyugodtan, ne zavartassa magát.

persze ez még nagyon sokat fog változni......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése