2010. február 11., csütörtök

...kezdet...

A kezdet a mai nap! Illetve már tegnap létrehoztam a blogot, de olyan fáradt voltam este, hogy nem jutottam végül vele sehova. Hát most...
Azért hoztam létre első sorban, hogy a távoli család is nyomon követhesse a fiaink, és mellette a "lányaink" cseperedését, mert nem szeretem az e-mailt. Ide teszek fel képeket, és mindenki kedvére gyönyörködhet.
Másodsorban azért, mert egyre többzsör van közlésingerenciám, és itt azt is megtehetem.

Remélem lesz is energiám vezetni a "naplót", mert egyet már sikerült befuccsoltatnom, igaz az inkább a munkáimról szólt, és Levi születése vetett véget a dolognak.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekelne a korábbi blogod is. És ez nálam is így történt, bár mostanában készülök újra megnyitni a régit - a kreatív cuccaimmal.

    VálaszTörlés
  2. Nincs rajta sok dolog, mert éppen, hogy elkezdtem csak, és Levi "közbeszólt"...
    Priviben megírom. De ha legközelebb nálunk jársz többet látsz, mint ott :D

    VálaszTörlés