2010. október 3., vasárnap

betegen

Szegény kicsi Bandi fiunk már másfél hete küszködik a náthával (Apa is becsatlakozott az elmúlt héten). Ettől persze tiszta nyűgösek, amitől én is, és ettől Levi is, így aztán szép kis kompániát alkotunk. Bandi, ha már közelítünk az orrszívós helyszínhez (mamaszoba-ágyvég) fordul felém és esdeklőn nyöszörög, de sajnos nincs kegyelem :( De nagyon érdekes, hogy amint kikerül a szorítóbol rögtön a porszívócsővel kezd játszani, mintha ezzel akarna a félelme elébe menni. Sokat van a hátamon, nagyokat alszik, remélem meggyógyul mostmár hamar.
Ami nekünk nagyon bevált náthára:
-Sinupret, calcimusc, cebion és köptetőnek lándzsás utifű szirup, ha szükséges, én ezeket összecsepegtetem és így egybe isszák meg a gyerekek (ha valaki tud olyanról, hogy ez nem helyes szóljon)
-Orrszíváskor egyik orron be a tengervizes (vagy fiziológiás sóoldatos) orrspray, és közben a másik orron ki az orrszívóval, garantáltan minden kijön (Melusnak ötletéből indulva, örök hála:)

De most mér ezek a bevált módszerek sem segítnekek!?

És most mondja Mami, hogy ő is beállt a betegeskedők sorába. :( Hurrá!

3 megjegyzés:

  1. JObbuljatok! Mi talán már kifelé megyünk belőle (két gyerek és én), bár a nátha, szörcsögés megint masszívan tart :/ Most echinacea-t adok nekik (homeost), annyian dícsérik, hátha...
    Egyébként nálunk is az egész család (tágabb is - anyuék, tesómék) belegabalyodtak rendesen a takonykórba, de remélem ezzel a téli időszakra túl is vagyunk a betegségeken!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük igyekszünk! De még befele tartunk úgy tűnik! Ma már én is beálltam a sorba! Levi meg mondhatja: " Na mi van? Csak én szedek itt Béres cseppet?"

    VálaszTörlés