2010. szeptember 30., csütörtök

na ki van itt?

Már régóta foglalkoztat, vajon hányan olvassátok ezt a blogot (sejtéseim azért vannak). Nem mintha annyira sokat számítana, mert szófosó típus vagyok, és nagy lelkesedéssel csinálom, és úgyis majd a fiúknak ér sokat (remélem legalábbis, hogy fennmarad addig), de kíváncsi alkat vagyok, és biztos pozitívan hatna rám, ha kiderülne, hogy sokan. Ha nem, az nem, de akkor majdcsak kilábalok valahogy a negatív hatásból. :)
Szóval hajrá, kommenteket kérek!

7 megjegyzés:

  1. Megnyugtatlak, hogy vagyunk néhányan, akik rendszeresen ide járunk a gyerkőcöket nézni és híreket olvasni, - nem csak a regisztráltak, hanem mások is, mint például Hosszú Gyuri és Márti, az iwiw-es ismerőseim közül is sokan, szóval elegen ! Puszi nektek, Apu

    VálaszTörlés
  2. Itt vagyunk, itt vagyunk:)
    Hal, -né, -gyerek

    VálaszTörlés
  3. Én külön is írok, hogy még nagyobbnak tűnjön a tömeg. :)

    VálaszTörlés
  4. Mondjuk azt tudod, hogy én is itt vagyok, de azért írok is, hogy bővüljön a lista. :D

    VálaszTörlés
  5. Én is olvaslak :-) Örülök, hogy ismét gépközelbe kerültél :-) Jobbulást a családnak! Marcika is betegeskedik, de már javul.

    VálaszTörlés