2011. június 23., csütörtök

cici end

Ez is eljött. Egy hete nem szopizik Bandi.... Egyik szemem sír, a másik nevet. Úgy tűnik ez volt az utolsó ilyen élethelyzetem.
Nálam mindkét gyereknél hasonlóan alakult a szopitéma. Bár Levi óramű pontossággal éhezett meg mikor újszülött volt, Bandi meg kábé úgy, mint most (bárhol bármikor éhenhal), de Levi is ilyenkor hagyta abba a cicizést, najó azt kicsit szorgalmaztam én is, mert Bandi már a pocakban volt és igen fájt már.

Körülbelül a hozzátáplálásig igény szerint szopizott Bandi, aztán az evési rend beállásával a szopi is redbeszedődött. Szép lassan, ahogy bekúszott a szilárd étel, úgy kúszott ki a cici. Végül azt vettem észre, hogy már csak alváshoz szopizik. Hát az utóbbi időben meg már ez sem jutott eszébe, csak néha. Én meg meglovagoltam a dolgot, és hát nem tukmáltam, ha ő nem kérte.

Mesélek nekik, ami már leköti őt is, és a mese felénél bekúszik az ölemből az ágyába, mire befejezzük Levivel a mesét, ő már durmol.
Ezvan...

3 megjegyzés: