2013. január 27., vasárnap

a zsúr

Tavaly külön tartottuk a szülinapokat, de egy héten kétszer nem könnyű idecsődíteni a családot, így idén a fiúk beleegyeztek, hogy együtt tartsuk. Jó volt!


Levi igen konkrét elképzelésekkel állt elém: egy emeletes (neeeem, nem volt elég két szint) tortát szeretne, amin egy késfogú gombát eszik, a gomba piros alapon fehér pöttyös legyen, és hiába próbáltam megbeszélni vele, nem volt jó csukott szájjal....
Három különböző mértű puncstortát készítettem, ezek lettek a zöld marcipánbevonat áldozatai.


Bandi kis hároméves agyacskájában a torta az bagolos, mivel tavaly is az volt, azt hiszem elképzelése sincs róla, hogy neki bármilyen más is lehetne. Már csak azon izgultam, nehogy üvölteni kezdjen, hogy nem a tavalyit ismételtem meg, de szerencsémre, csak azon csodálkozott el, hogy csokis, amúgy tetszett neki. Meggyőződése, hogy ha neki van egy tortája, azt kutya kötelessége megenni is.... Túrórudi ízű, nagyon fini lett.



5 megjegyzés:

  1. Bódóg szülinapot fiúkák! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a túrórudis nagyon nyammm!!!!!

    Borisz én alig látom, amiket ide be kell pötyögnöm, pedig biz'Isten nem vagyok robot.

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse ezúton is Őket! Csodálatosak a tortáid! Úgy látszik az öt-hat évesek az emeletes tortát szeretik, Marcika is azt kért :-) Igaz, én csak két szintet csináltam...

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük a szép szavakat! Nálunk azért lett az emeletes az etalon, mert Klárikának is az volt...

    Szilva! Mit nem látsz? Nem jó a betűméret? Vagy? Nem értem...

    VálaszTörlés