2013. január 27., vasárnap

Bandi 3



Mit is írtam Levinél? Mert ez még elképesztőbb! Bandi kinőtt a babakorból.... Időben kapcsolok....
Elég konkrét gyermekünk formálódott abból a kis vasgyúróból, aki tegnap 3 éve előbújt abból a platós méretű pociból.
A konkrétságot azon azon értem, hogy határozott (illetve dehogy mostanában éppen a dac szerinti határozatlan) elképzelése van a világról. Ahogy visszaolvastam a blogot, találtam egy korai bejegyzést, valamikor 1 éves kora előttről, hogy neki nem mindegy, mi hogyan van. Ez azóta csak fokozódott. Levivel fele ennyi harcot nem vívtunk, mint Bandival. Ettől eltekintve zabálnivaló. Kedves és közreműködő... is tud lenni, ha éppen olyan napja van. Nagyon eszes gyerek, gyorsan átlát dolgokat, nem lehet átvágni a palánkon, nem éri meg. Levivel való kapcsolatát már kifejtettem az előző szülinaposnál, ezt ide is bemásolhatnám. Azért Bandi füle mögött is van vaj kettejükkel kapcsolatban.

Harsány és hangos, akárcsak az anyja, és makacsságban is kezet foghatunk... valakinek rám is kellett már ütnie, ha már Levente ennyire az apja formája.

Drága Bandikánk Isten éltessen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése