2010. március 24., szerda

okok

Na! Tartoztam egy úttal az ördögnek. Ma megjelentem tanácsadáson, mikor, csak jövő hétre van időpontunk...(höleborcsa) A méretkezés végén jöttünk rá a védőnővel, így a doktornénihez már nem nyomultunk be, majd jövő héten szurkálják összevissza :(. A paraméterek nem rosszak: 6600g és 62 centi.
De meglett a miértje az útnak. A tanácsadáson összefutottam a korházbéli volt szobatársammal, akivel azóta is tartjuk a kapcsolatot, és most kölcsönösen meg is csodálhattuk a csemetéket. Jancsika is olyan ütemben gyarapodik, hogy csak pislogtam. Kölcsönadtam a rugalmas kendőt, hogy ízlelgessék a hordozást, hátha könnyít az életükön. Na így már nem volt hiába :D

3 megjegyzés:

  1. Annyira vicces, én a múlt héten játszottam el ugyanezt az időponttal. :D

    VálaszTörlés
  2. :D Szoptatási amnézia! :D
    Melus! Húsvét után lehet, hogy megyünk Győrbe!!!
    Remélem kicsit lazább programunk lesz, mint az ősszel!

    VálaszTörlés
  3. Szuper!!! Egyeztessünk mindenképp!!!

    VálaszTörlés