2010. március 9., kedd

panaszkodhatok?

Bár a tegnapi jó hír szinte megfejel mindent, de mára megint nincs túl jó kedvem.
1. Még a múlt héten Levente elkapta az éppen aktuális náthaszerűséget a szomszéd kislánytól, hát szépen Péntek este elkezdett köhögni, Szombatra virradólag már a lázzal is harcoltunk. Mivel ez egy kültéri találkozásból sikerült, tudtam, hogy Bandi sem fogja megúszni... Hát másnapra már az ő orra is folyt, így Szombat este még az ügyeletet is megjártuk, mert Levi elég szép hangokat produkált a tüdeje környékéről. Végül nem volt semmi nagyobb gubanc, de így legalább megnyugodtam. Ha már ott voltunk Bandikát is megmutattam a doktornéninek, de csak orrkezelést írt elő neki. Ha még csak az orra maradt volna.... De sajnos az elmúlt éjszaka csúnyán elkezdett köhögni ő is. Nem sokat aludtam, mert végig hallgatóztam, meg kétszer orrot szívtunk. Legalább az segít a lélegzetvételben.
2. Többen is figyelmeztettek, hogy ne aggódjam össze magam az oepes ügy miatt, nehogy apadásnak induljon a tejem, hát hiába. Én soha nem hittem, hogy ilyen lehet, de erősen megapadt. A szerencse a szerencsétlenségben, hogy Bandi étvágya is apadt a nagy hurutosságban, de mi lesz utána? Persze rákapcsoltam, és fejek ezerrel (ezt eddig is megtettem Levinek, de most aztán minden szoptatás után teljesen, hát nemsok....:(), és biztos sikerül is visszatornázni, de azért ez is elveszi a jókedvem rendesen.
3. Hogy a végére valami jót is írjak! Levi kétes ügyei, amikkel szeret minket hajhullasztatni, mint kaka, evés, fürdés, nagyjából megoldódni látszanak. Mondjuk a kaka-ügy kisebb rásegítéssel (Laevolac), de immár napi szinten megy. Miután a kaka így beállt jött a nemevés. Eddig is fotoszintetizált, de aztán úgy rákezdett, hogy nem volt hajlandó semmit megenni, tegnap már végre evett elég szépen. A fürdés egy külön bejegyzés lesz.....

3 megjegyzés:

  1. Hát nem gondoltam volna, hogy Levinek ilyen gondjai lesznek, mint nemevés... Én is ezzel küzdök jó ideje (leginkább csak spagettin és virslin él, semmi gyümölcs, max. kukorica). A Laevolac is ismerős. Mi is náthásak vagyunk kicsit, de a Sinupret - amit anno Te ajánlottál:-)- elég jónak tűnik a problémára.

    VálaszTörlés
  2. A Sinupret az tuti! És Levinél be is válik mindig, de Bandikának nem adhatom :(
    Már várom, hogy találkozzunk! Csak legyünk túl a keheken egyszer!

    VálaszTörlés
  3. Jobbuljatok!
    Stresszt most mr felejtsd el, egyél köménymagos levest, nekem az mindig segített!

    VálaszTörlés