2010. március 1., hétfő

óóóó ep

Hát jól megjártam! Próbáltam alaposan körbejárni a lehetőségeket annak idején, hogy hogyan is lenne a legjobb a két gyermek közötti időre, ha túlhordom Bandit (ami ugye meg is történt), és lejár a GYED Levi második szülinapján. 3 variáció volt: a TGYÁS, a táppénz és a szabadság. Mivel úgy értesültem az illetékeseknél, hogy a TGYÁS vagy 28 nappal a kiírás előtt, vagy a szülés napjától igényelhető, a legegyszerűbb megoldásnak a szabadságot ajánlották. Bár a gazdaságisunk furcsállotta, ez lett a kiválasztott megoldás. El is telt 22-e (Péntek), és jött a Szombat, ami ugye tanárnépnél nem munkanap, így nem kaptam rá szabadságot, persze a Vasárnapra sem, csak Hétfőtől kerültem szabadságra, és Kedden megszültem. Január végén meg is kaptam az egy napi béremet...
Már amikor meghallottam, hogy két nap lógni fogok a levegőben éreztem, hogy ebből még gáz lesz. Hát lett. Ma hívott a gazdaságisunk, hogy mivel az OEP az egy napi béremet leosztja három napra (merthogy nekik a naptári napok számítanak), és azt veszik alapul a TGYÁS megállapításához, jóval kevesebb pénzt kapok, mint eddig.
Ebben "csak" az az elszomorító, hogy, ha Levi Hétfőn tölti a 2. évét, és Pénteken szülök, akkor semmi gond nem lett volna...
Nagyon elkeseredtem, hogy ilyen létezik...

1 megjegyzés:

  1. Áj láv OEP! Sajnálom! Én férjemmel küldtem el a papírokat (amiket az Oep adott szülés előtt!), erre felét visszaküldték vele, hogy ezek nem jók. Majd hívott a könyvelőm, hogy az Oep rajta keresi a papírjaimat. Na, vajon melyikeket?!Amiket férjemmel visszaküldtek...Grrrr!Úgyhogy én is kíváncsi leszek, mit hoznak ki belőle...

    VálaszTörlés