2010. november 15., hétfő

33

Emlékszem még, mikor mi siheder ifjak voltunk, volt a körben egy idősebb srác, akit 33-as Lacinak neveztünk el, és körülbelül azóta is így hívjuk, bár már egy tizessel is több talán. De a lényeg az, hogy olyan sok volt ez akkor. Erre tegnap... Hát az én hites uram is elérte, megérte, túlélte... Szóval nem is olyan sok az. (A saját születésnapom nyáron engem sokkolt, azért nem tudósítottam róla, pedig nem vagyok ennyi... szegény Tomi :D)

Isten éltessen Apa!
Szerettem volna egy családi fotót, de sajnos az egyik hozzávaló nagyon zavaró a képen :P
Na persze azért nem lett, mert mindegyiken valamelyikőnk éppen elnéz, tehát nem lett...
De Apa a két fiúval itten:
(olyan jó volt hallani, mikor összefoglalta az utóbbi egy évét, és nagyon jónak titulálta)




 És hát az igazán egyszerű csokitortára természetesen rókákat kapott. Golyóálló rókákat :) Levi este betakargatta őket (már egy tányérra költöztek), miután megvacsoráztak :)



10 megjegyzés:

  1. Köszöni az ember :D
    Tegnap Levi:
    "Kérek cukrot a kávémba (papírba csomagolt cukorrudak, amit Anyu összegyűjtött nyáron a táborban), úgy mint a Hal..i Zs...i!" :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse!
    Én is idén töltöttem a Krisztusi kort és pont ilyen gondolataim voltak, hogy nemrég milyen vének voltak a harmincasok...

    VálaszTörlés
  3. Igen! Én is eztet mondtam, de ő látta, mikor a "cukorot a kávéba rakta"... Gondolom ezt úgy kell érteni, hogy ő is az asztalnál ült, mikor Levi ezt megfigyelte :)

    VálaszTörlés
  4. Isten éltesse apátokat! :) Az enyém jóval idősebb, őt már nem sokkolják ilyen dolgok :D Viszont nekem vészesen közeleg a kerek évforduló, jajj (még jó, h Hannának is aznap van, így kicsit elterelődik a figyelmem)

    VálaszTörlés
  5. Apa köszöni a köszöntéseket!
    Melus, akkor mostmár kezded érezni, amit én a nyáron..., csak nekem nem is volt elterelő egyéb esemény :(
    De fel a fejjel! Ezután is van élet képzeld, én már tudom, pedig nehezen hittem :D (najó viccölök csak)

    VálaszTörlés
  6. ÓÓÓ! Boldog szülinapot Tomi! Beérted az én Tomim! Ő majd áprilisban lesz még eggyel több is...szegény Tomik, én meg majd nyáron követem az előttem járókat, de akkor már egy kisJuli totyogival én is legalább gazdagabban!

    VálaszTörlés
  7. Boldog szülinapot utólag is Tominak. Annyi vagy, amennyinek érzed magad - ugye ismeritek?
    Nagyon szép a rókás torta :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönjük! Akkor én most éppen 80 éves vagyok :D Hazaértem a tornáról...

    VálaszTörlés