2010. november 21., vasárnap

itt jártak Betti barátnőmék...

Betti a gimnáziumi legjobb barátnőm, és Dodó a párja. Levi szerint Peti és Dodó voltak, így nyilván, mivel a Peti fiú név, Dodó lett a néni.
Betti lencsevégre kapta Bandeszt. Érdekes módon Bandi félt a fényképezőgéptől, mintha még sosem látott volna, pedig...
Szóval Betti most látta először Bandit, és Levit is utoljára, kábé, mikor ekkorka volt, hát azóta változott a helyzet. De ígéretet kaptam, hogy a következő gyereket nem várja meg a következő látogatással. :) (itt megjegyzem, hogy én sem iparkodtam hozzájuk mostanában, pedig mindössze 15 km választ el egymástól minket)
Szép napot töltöttünk együtt. Kár, hogy rövid volt.
A képet ezúton is köszönöm.  És megragadom az alkalmat, hogy dícsérjem mennyire jó szeme van a fotózáshoz.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a gyerek!
    Nézegettem a többi blogot amit olvasol, nagyon jó, hogy ilyen "jó fej" emberek vannak:)

    VálaszTörlés
  2. Legalább olyan hanyag blogolvasó vagyok, mint vendégségbejáró, úgyhogy csak most akadtam rá a bejegyzésedre...ami azért kár, mert nagyon jó kedvet csinált, és az bizony jól jön mostanában. Dodó néni Németországban van, ami egyikünknek sincs ínyére, de csak ott kapott munkát...:( viszont most végre felszabadult egy kis időm, úgyhogy fogom magam, és bepótolok mindent, amiről lemaradtam - legalábbis amennyit ebből a száz-egynéhány bejegyzésből pótolni lehet....:) tudom, ez utólag nem egészen ugyanaz, de ki tudja, végülis ha szorgos blogolvasó leszek, még rendes vendégségbejáró is lehet belőlem! :D csók!

    VálaszTörlés
  3. :D
    Ami késik nem múlik!!!!
    Ma láttam, voltál dolgozni, és úgy bementem volna, de nem tudtam kiugrani a busz ablakán! :)

    VálaszTörlés