2010. december 14., kedd

kontroll

Bandival ma voltunk fül-orr-gége kontrollon, és örömhírrel jöhettünk el, úgy néz ki helyrejön a kis Fülesünk. Pénteken még vissza kell menni, de sokkal jobb állapotban van, mint volt. Biztos a gyógyszer is hatott, de nem bíztam a véletlenre a gyógyulást, készítettem Bandesznak egy sópárnás sapit. Kerestem egy olyan darabot, aminek a füle duplafalú és ténylegesen a fülére esik, és persze nem sajnálom felvágni. Varrtam egy sapifül formájú zsákocskát, amit megtöltöttem sóval, és beletettem. Szinte egész nap rajta van, még az éjszaka első részében is, míg ki nem hül. Radiátoron, vagy mikrohullámú sütőben felmelegíthető. Ahogy elkezdtük hordani elmúlt a nyűgösködése, és sokkal jobb kedvű lett. Mostmár csak arra kell rájönnöm, mi a jele, ha kezd fájni a füle, hogy a sapit bevethessük rögtön.



És bár egy hete még a mélyponton voltunk Levivel, ma gyógyultnak minősítette a házidokinénink. Ami szintén nagyon megnyugtatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése