2010. december 26., vasárnap

nagy hűHÓ

Volt szép nagy hó. Ami sajnos Szentestére elolvadt, de másnap reggelre fehét karácsonyunk lett ismét. Jó lenne ha maradna is fehér a tél.


 Ez életlen, de látszik a szerkó, amit itthon szerkesztettünk, miután nem találtam neki téli meleg overált. A nadrág kantáros, és hófogós, azt én varrtam a kabátot a Mami csinálta hozzá. Be kell osztanunk a varrnivalót, mert Bandi mindig segítene megszerelni a varrógépet :)


És íme a szerelő, háton élvezi a telet :) Ő is kapott téli szerkót: egy meleg kapucnis csíkot, annak a kabátnak a hátába toldhatót, amit én kaptam Anyukámtól a névnapomra. Szóval Bandi téli cuccát volt a legegyszerűbb összehozni :)


Itt éppen persze nem a közös kabátunkba vagyunk...


1 megjegyzés:

  1. Mackótestvér :)
    Névnapodon pedig utólag isten éltessen (nekem te annyira Borka vagy, hogy szégyen ide, szégyen oda, nem jutott eszembe Borbála napon, hogy te is...szégyenkezőszmájli

    VálaszTörlés