2011. május 10., kedd

horpadás

Bandi egy-két hónappal ezelőtt nekivágódott a WC-csészének. Akkora búb nőtt a fején, hogy én még ekkorát nem láttam. És mire rendbe jött egy horpadás maradt a homlokán. Na nem a koponyája van behorpadva, azon inkább egy kis dudor maradt, amiben megakad a bőre, ahogy ráncolná a homlokát.


Aztán azóta ha esik, akkor tuti ugyanitt üti be a fejét. Tényleg, azóta már biztos, hogy 4 búbot újra szerzett ide. Nem is csoda, hiszen ha jól belegondol, több helyen már nem szeretne szépséghibát... :)
Szó mi szó, azért anyai szívem kicsit aggódik, hogy nehogy baja legyen, ha állandóan ugyanott veri be a fejét.



Kedves kollegám világított rá, hogy Bandi hasonlít Jack Nicolsonra. Hát van benne igazság. :D

5 megjegyzés:

  1. Kedves Borkabor!
    Érdeklődni szeretnék, hogy a kisfiadnak elmúlt-e a horpadás a homlokáról. Az én kisfiamnak is olyan horpadás lett a homlokán, mint Bandikának.
    Előre is köszönöm a választ!
    Ildikó

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ildus!
    A horpadás teljesen eltűnt! Azóta semmi sem látszik.

    VálaszTörlés
  3. KÖSZÖNÖM SZÉPEN, hogy válaszoltál!!!
    Nagyon aranyos vagy, és nagyon szép családod van!!
    Kicsit megnyugodtam, és bízom benne, hogy nekünk is el fog múlni. :) Az én kisfiamnak még mindig látszik pedig már több, mint két hónapja történt. Akkor volt 8 hónapos.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük! Kívánom, hogy ti is ilyen szerencsésen járjatok, és elmúljon.

    VálaszTörlés