2010. május 18., kedd

egy jó nap

Ma Levi és Bandi is fél 7-ig aludtak (ez nálunk már alapjában véve ajándék), így kicsit kipihentebben ébredtem, mint máskor. Aztán, éppen panaszkodtam egy sort Anyukámnak, hogy az OEP még mindig nem küldte a pénzpótlást (lassan 3 hónapja), erre hallom az SMS-t, és lám, megérkezett. Persze fillérre pontosan meg van a helye, mivel feléltük az összes tartalékpénzeket, van hova visszapakolgatni. Na, de legalább egy ici-picit egyenesbe jöttünk (asszem'). Ettől még jobban kisimultak a ráncaim.
Levente egész délelőtt tündérmód eljátszott magában a Mami szobájában az autóival, egészen ebédig, amivel nem kellett sokat pepecselnem, mert tegnap este megcsináltam, csak egy krumplipürét kellett rittyenteni. Bandi egy hatalmasat aludt délelőtt, és pont újra elálmosodott a délutáni alváshoz, így mindkét gyerek 3 órát aludt ebéd után, na ez is vasalt rajtam egyet. Most Gizuséknál vagyunk, ahol egy napok óta vágyott forró zuhanyt vehettem, had ne mondjam mennyire jól esett ez is.

Mondom ezeket a tegnapi ultranyűgös, ultrasírós, ultrasötét, ultraesős, ultraszeles, ulrtarossz napunk után!

Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése