2010. május 11., kedd

váltás

Körülbelül egy hónapja (Húsvét óta) ismerkedek a számomra új (használtan vettem) fényképezőgépemmel. Voltak elvárásaim, talán túl sok is, mert egyenlőre nem érzem a minőségi változást (gondolom ti sem a képek alapján), és folyton beleütközök a gép határaiba, illetve inkább arról van szó, hogy még nem aknáztam ki azokat. Ugyanis a régi géppel majdnem mindent meg tudtam csinálni, amit elképzeltem, és azt gondoltam, amit nem, azt majd ezzel meg fogom tudni (és persze van ami az újnak nem is kérdés), de ezzel még azt nem tudom, amit azzal könnyedén (nademegfogalmaztam :). Remélem értitek. És azt is, hogy hamar összeszokunk.
És akkor a képek:

Régivel az új:














Újjal a régi:

2 megjegyzés:

  1. Különórákat mikor adsz? Én béna vagyok mindegyikkel. :D

    VálaszTörlés
  2. Majd jól elmegyünk hozzátok az új házatokba :D

    VálaszTörlés